Laatste schooldagen!
Gisteren deden we voor Natan een feestje. We mochten daarbij ook proeven van de lekkere cake van zijn mama. Dankjewel! Vandaag gingen we als verrassing naar het speelplein. Daar kregen we een ijsje, net als vrijdag bij de film. Lekker!!