Posts

Posts uit december, 2019 tonen

Kerstfeestje in de klas!

Afbeelding
Op vrijdag hielden we een kerstfeestje in de klas. Om 11 uur begonnen we met een aperitiefkerstboom klaar te maken. We mochten allemaal een stukje fruit of kaas/salami in stukjes snijden. Daarna moesten de leerlingen in een groepje van 6 of 7 samen een kerstboom maken. Eens dat gelukt was, mochten ze smullen! Lekker!! Tijdens het opeten,bekeken we ook nog een kerstfilm van mr. Bean! Na onze hoofdmaaltijd in de eetzaal mochten we nog even spelen. Zo begonnen we de vakantie in stijl!

De Sint op school!

Afbeelding

De kinderboerderij!

Afbeelding