Kinderboerderij!
We begonnen de voormiddag met ons eigen brood te maken. Daarvoor moesten we 4 ingrediƫnten mengen: water, bloem, gist en zout. Daarna was het even handwerk. Maar iedereen ging naar huis met een lekker broodje, mmm! Net voor de middag konden we nog even zonder regen bij de dieren. Kippen eten geven en de schapen en geiten. Ook mochten we bij de konijnen, de ezel en het pony'tje. Daarna was het tijd voor ons middagmaal. Na het eten begon natuurlijk de regen.. Gelukkig mochten we onze broodzak versieren voor ons lekker brood en daarna kwam iemand ons verhalen vertellen. Tijdens de tocht van de verhalen werden we wel even kletsnat, maar gelukkig mochten we binnen verder luisteren. Geniet van de foto's!