Champignons kweken + eilandwerking!
Net als vorig jaar, kweken we in de klas opnieuw champignons. Er werd reeds aarde op de compost gelegd en 250 ml water toegevoegd. Nu even de zak dichtlaten... en hopen dat alles groeit! Tijdens de eilandwerking werkt het eerste leerjaar samen met het tweede leerjaar. Ook wordt zo kennis gemaakt met elke leerkracht van de eerste graad. Piep je even mee naar de foto's.