Zondagvoormiddag nieuw ophalingsmoment
Op de website van school verscheen gisteren nieuwe informatie. Deze info zet ik even hier, want voor onze klas is er ook een nieuw bundeltje voorzien. Daar staan zoals deze en vorige week (nieuwe) lesopdrachten in. Nieuw ophaalmoment : zondag tussen 9u30 en 12u We hebben met het team intussen begrepen dat er waarschijnlijk nog meerdere ophaalmomenten zullen volgen. We opteren dan ook om tweewekelijks (zolang nodig) een ophaalmoment te voorzien en dit op zondagvoormiddag tussen 9u30 en 12u. Nu zondag zal er iets klaar liggen voor alle klassen, behalve de Voetstapjesklas . Voor hen is er een andere regeling. Net zoals de vorige keer kan iedereen zich aanmelden aan de refter (afstand respecteren, refter niet betreden). De klassen van de middenbouw (het Vliegtuig, de Helikopter en de Luchtballon) zullen hun materiaal opnieuw onder het groene afdak vinden tussen het rode en het grijze gebouw. Alvast bedankt voor de m...