De eerste week is al weer voorbij!
De eerste schoolweek zit er al weer op! Zowel voor juf als voor de kinderen een drukke, leerrijke maar vooral ook leuke week. We zien het schooljaar zitten 😃!!
We zullen de eerste weken nog veel herhalen. Splitsen, rekenen tot 20, schrijven en lezen. Maar elke woensdag zal er een hoofdletter geleerd worden. Deze woensdag leerden we reeds de hoofdletter A.
Vrijdag herhaalden we het begrip 'de meter'. We deden allerlei doe-opdrachten om de meter nog eens beter te leren kennen. In de namiddag mocht de klas dan spelen! Kijk maar even binnen in onze klas.
We zullen de eerste weken nog veel herhalen. Splitsen, rekenen tot 20, schrijven en lezen. Maar elke woensdag zal er een hoofdletter geleerd worden. Deze woensdag leerden we reeds de hoofdletter A.
Vrijdag herhaalden we het begrip 'de meter'. We deden allerlei doe-opdrachten om de meter nog eens beter te leren kennen. In de namiddag mocht de klas dan spelen! Kijk maar even binnen in onze klas.













Reacties
Een reactie posten