Welkom bij het cruiseschip!

Welkom bij het cruiseschip! 

De eerste schooldag is voorbij gevlogen. SAMEN STER-K, daarmee begon de eerste schooldag.
Elke leerling kreeg een ster, want iedereen is uniek. Maar samen konden we een opdracht tot een goed einde brengen. Daarna was het tijd voor de jaarlijkse groepsfoto. Kijk maar even mee!



Ten slotte gingen we samen naar de klas. Kennismaken met het reilen en zeilen van het cruiseschip. Met meester Kris en juf Tine herhaalden we de letters, woorden en zinnen van vorig schooljaar. Ook zijn we volop bezig aan het herhalen tot 10 en tot 20. Dit staat nog voor enkele weken op het programma.

We namen alvast een hele goeie start! Op naar een leuk schooljaar 😊!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!