Memory van de klok + onze beloning!

Juf Anke doet in onze klas stage.
Zij zorgde voor een leuk einde van een les over de klok.
Een memory die we per twee of drie mochten spelen!

Als kers op de taart verdienden de leerlingen een klasbeloning!
Ze mochten een uurtje spelen! Plezier verzekerd.





















Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!