Kerstfeestje in de klas!

Op vrijdag hielden we een kerstfeestje in de klas.
Om 11 uur begonnen we met een aperitiefkerstboom klaar te maken.
We mochten allemaal een stukje fruit of kaas/salami in stukjes snijden.
Daarna moesten de leerlingen in een groepje van 6 of 7 samen een kerstboom maken.
Eens dat gelukt was, mochten ze smullen! Lekker!!

Tijdens het opeten,bekeken we ook nog een kerstfilm van mr. Bean!
Na onze hoofdmaaltijd in de eetzaal mochten we nog even spelen.
Zo begonnen we de vakantie in stijl!






















Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!