Morgen laatste dag om bundel af te halen + kleine opdracht!

Beste ouders en kids, 

Velen van jullie hebben wellicht de bundel reeds opgehaald aan school.
Morgen is de laatste dag dat de oefenbundel ter beschikking ligt in de fietsenstalling. 

Het zou een grote hulp zijn, mochten jullie daar toch wat in werken.
Natuurlijk hoef je niet alles in één keer te doen. Deze bundel is gemaakt voor 3 weken ver.
Probeer elke dag wat te schrijven, te rekenen en taal te maken. 

Deze bundel wordt na de 'corona-periode' op school terug overlopen. Dus mocht er echt iets niet lukken. Alles wordt natuurlijk nog besproken en verbeterd eens we terug mogen les geven.

Maar... lezen blijft ook nog steeds heel belangrijk! 
Daarom een kleine opdracht voor jullie. Probeer elke dag minstens 10 minuten te lezen. 
En... Wie wil, mag steeds een foto doorsturen van je leesmoment naar tessa.lecoutere@destap.be
Zo ziet juf jullie ook nog eens terug! 😊

Ook juf doet mee aan deze opdracht... Blijf de blog volgen! 







Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!