Afhaling koeken!
Hallo iedereen,
Op de website van onze school vind je een update over de koekenverkoop.
Ik plaats die ook even hier:
Op de website van onze school vind je een update over de koekenverkoop.
Ik plaats die ook even hier:
Koekenverkoop
We kregen vandaag groen licht van het stadsbestuur om volgende week de koeken te laten ophalen op school. Dit wel onder heel strikte voorwaarden én op verschillende dagen. We zetten graag de volgende afspraken op een rijtje:
– u dient zich aan te melden aan de inkomdeur van de refter, de leerkracht van dienst helpt u van daaruit verder om u de koeken te bezorgen (het schoolgebouw wordt niet betreden)
– respecteer de social distancing, indien er wachtenden voor u zijn hou dan voldoende afstand
– de drukte kan ingeschat worden vanop straat (Lauwbergstraat), indien te druk kom dan even later terug
– u dient zich aan te melden aan de inkomdeur van de refter, de leerkracht van dienst helpt u van daaruit verder om u de koeken te bezorgen (het schoolgebouw wordt niet betreden)
– respecteer de social distancing, indien er wachtenden voor u zijn hou dan voldoende afstand
– de drukte kan ingeschat worden vanop straat (Lauwbergstraat), indien te druk kom dan even later terug
Na overleg met de werkgroep van de vriendenkring werden volgende ophaalmomenten voorzien. Vermits de koeken steeds op naam van de gezinsoudsten staan, beginnen we logischerwijs met de oudste klassen…
De ophaalmomenten zijn steeds van 9.00 uur tot 12.00 uur
Dinsdag 14 april: de Raket, de Satelliet, de Ufo (bovenbouw)
Woensdag 15 april: het Vliegtuig, de Helikopter en de Luchtballon (middenbouw)
Donderdag 16 april: de Zeilboot en het Cruiseschip (onderbouw)
Vrijdag 17 april: de Voetstapjes, de Fiets, de Auto en de Tractor (kleuterklassen)
Dinsdag 14 april: de Raket, de Satelliet, de Ufo (bovenbouw)
Woensdag 15 april: het Vliegtuig, de Helikopter en de Luchtballon (middenbouw)
Donderdag 16 april: de Zeilboot en het Cruiseschip (onderbouw)
Vrijdag 17 april: de Voetstapjes, de Fiets, de Auto en de Tractor (kleuterklassen)
Voor personen waarvan het opgegeven moment niet haalbaar is voorzien we ook een ophaalmoment op zaterdag 18 april tussen 13.30 uur en 15.00 uur.
Alvast bedankt voor de medewerking een ondanks alles een heel fijn paasweekend gewenst!
Hopelijk tot snel!
Juf Tessa
Reacties
Een reactie posten