Maandag boeken afhalen + jarigen van de klas!

Hallo iedereen,

Nog even een herinnering om maandag de boeken op te halen van je zoon/dochter op school.
Alles ligt in volgorde klaar. Ook juf Dorothée zal paraat staan om jullie te helpen.
Er ligt een bundeltje bij met een voorblad waarop alle uitleg terug te vinden staat.
Op maandag plaats ik nog een nieuw bericht met enkele links.

Maar... Tijdens deze toch wel rare vakantie waren er 2 jarigen van de klas.
Daarvoor nog even 'hiep hiep hoera' voor Andrew en Léon! 


Mailen mag steeds naar tessa.lecoutere@destap.be 

Succes!




Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!