Maandag klasgesprek via Google meet
Hallo iedereen,
Maandag een klasgesprek via Google meet. Jullie kunnen kiezen uit twee momenten.
Ik hoorde en zag vandaag heel wat kindjes! Vrijdag doet juf de rest.
Het was leuk om jullie allemaal eens te zien en te horen.
Maar juf hoorde ook vooral dat veel kinderen hun vriendjes missen.
Daarom...
Daarom...
Maandag een klasgesprek via Google meet. Jullie kunnen kiezen uit twee momenten.
Maandag om 10 uur of maandag om 18 uur.
Wat moet je doen als je aan een moment wilt deelnemen?
Stuur juf een mailtje met het moment dat voor jullie past voor zondagmiddag.
Stuur juf een mailtje met het moment dat voor jullie past voor zondagmiddag.
Zondagavond stuurt juf dan de link door die je kan gebruiken op het gepaste moment.
Via de app 'hangout meets' kan iedereen dit op de tablet of gsm. Met de laptop/computer kan dit via Chrome of Firefox.
Denk al eens na wat je wilt vertellen. En.. We zullen ook elk om beurt wat moeten vertellen.
Dus juf zal je naam zeggen als je iets mag zeggen.. Zo kunnen we luisteren naar elkaar.
Net zoals in klas.

Reacties
Een reactie posten