Paasvakantie...?

Hallo iedereen,

Normaal begon gisteren de Paasvakantie.
Sommige gingen misschien op reis? Anderen hadden misschien een sportkampje staan?
Jammer dat alles wegvalt, maar we weten dat dit met een goede reden is.
Als we ons aan de regels houden, kunnen we misschien vlugger terug naar school.

De oefeningen op Scoodle play zullen wekelijks worden aangevuld. Dus dit valt niet weg in de vakantie. Moet je dit doen? Neen hoor, maar probeer toch regelmatig iets te doen. Dat zal een grote hulp zijn achteraf.

Nu we wat extra thuis zijn, is het misschien een goed idee om aan het lezen te gaan! Juf ging na de vakantie starten met extra leesmomenten in klas. Dus mochten jullie daar nu al wat voor oefenen dan zal dit ook een grote hulp zijn. Want lezen is en blijft belangrijk!!

En nu zou ik graag nog één iemand van de klas in de kijker willen zetten.
Ferre was deze week jarig! Dus Ferre: hiep hiep hoera vanwege juf en de klas.


Héééééél véééééél liefs van juf! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!