Laatste thuisweek!

Hallo allemaal,

Ten eerste een heel fijne moederdag aan alle mama's.
Hopelijk hebben jullie ten volle genoten van de moederdag top secret envelop!

Vandaag zijn we gestart aan de laatste thuisweek. Vanaf vrijdag mogen wij naar school.
Dit zal niet zijn zoals anders. Ook het tijdstip wanneer wij beginnen verschilt al een klein beetje.
De update en de richtlijnen zijn te vinden op onze schoolwebsite. Graag eens lezen en dus tot vrijdag.

Materiaal voor deze week:

Dinsdag 12 mei: optellen en aftrekken tot 50 met brug - Rekenboek p.69

  • Bekijk zeker het Instructiefilmpje voor je begint aan het werkboek.
  • Voor oefening 1 en 5:
                            1) Omkring eerst alle gegevens in het vraagstuk.
                            2) Schrijf ook de bewerking op in het rooster. (stroken moet je niet gebruiken zoals in de opgave vermeld. De bewerking is voldoende!)


Voor vrijdag:

Graag meebrengen:
1) je werkboeken
2) je werkbundels, de gekopieerde blaadjes, ..
3) agenda en huistaakmap
4) vergeet niet je eigen drinkfles! (kraantjes mogen niet gebruikt worden op school)
5) indien je op school eet: picknick (er is geen warme maaltijd voorzien)

Nog veel succes,
juf Tessa










Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!