Link infobrief opstart + antwoord op vragen

Beste ouders,

Ik hoorde gisteren via de videogesprekken en via mijn mailbox nog héél wat vragen.
De link van op de website met daarin de infobrief plaats ik nog even hier:

infobrief  (klik erop om te openen)

Graag deze brief zeker eens doornemen.

Antwoord op vraagjes videogesprekken:
1) Duurt de les op vrijdag ook tot 16 uur? Ja, dit klopt.

2) Mogen kinderen over de middag naar huis? Neen, alle kinderen moeten hun picknick en eigen waterfles voorzien.

3) Tot hoe lang kunnen we nog inschrijven voor de opvang van volgende week? Nog tot morgenavond. Klik op deze link document opvang.

4) Zitten de leerlingen in kleine groepen? Ja, dit klopt.Voor onze klas zijn er groepen van ongeveer 10 à 11 leerlingen.

5) Hoe zijn de uren van de dagopvang? Voor de dagopvang hanteren we de gewone schooluren volgens het schoolreglement.

6) Hoe is de speelplaats? De speelplaats is in zones gecreeërd. Er is overal éénrichtingsverkeer.
https://focus-wtv.be/nieuws/leerlingen-worden-opgevangen-cultuurcentrum (filmpje met zicht op speelplaats en op de klassen)

Hopelijk jullie hier al wat te kunnen meehelpen.
Groetjes,
juf Tessa


Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!