Week 3 van start!

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag starten we met week drie. Dit zal wellicht de voorlaatste week zijn dat jullie thuis moeten werken. Houd de blog steeds in de gaten zodanig dat je van de laatste nieuwtjes op de hoogte bent.

We hebben gemerkt dat nog niet iedereen om de bundel is kunnen komen. Alle begrip daarvoor. Daarom kan je er vandaag nog om gaan tussen 12u15 en 13u15 en deze avond tussen 15u45 en 17u30. Alvast dankjewel!

Videogesprek op maandag 11 mei!
Op maandag 11 mei zou juf nog eens een videogesprekje doen. We kunnen even babbelen over het schoolwerk, over het weekend, over moederdag... Dus we zullen wel weten wat te vertellen.

Maar juf zou dit graag doen in groepjes van 5 kindjes. Zo kan iedereen elkaar wat beter zien en zal dit nog gemakkelijker gaan.

Daarom enkele momenten waaruit je kan kiezen:
Een videogesprekje op maandag 11 mei kan voor mij tussen:

keuze 1: tussen 10 uur en 11 uur
keuze 2: tussen 14 uur en 15 uur
keuze 3: tussen 18 uur en 19 uur

Stuur mij een mailtje met de keuze voor zondagmiddag. Zondagavond stuur ik de link terug door.

Veel succes deze week,
juf Tessa 


Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!