De eerste schoolweek zit erop!
Hallo allemaal,
Welkom op de blog van het cruiseschip. Wekelijks probeert juf Tessa er iets op te plaatsen.
Deze week was het een drukke week met veel nieuwe afspraken, een nieuwe klas, een nieuwe structuur... We herhaalden reeds de getallen tot en met 10 en leerden al de hoofdletter A.
Vandaag werden we beloond met een uurtje spelen in klas! Hard werk wordt beloond.













Reacties
Een reactie posten