Week 2: eilandwerking en onze eerste jarige!
Hallo allemaal,
Op maandag vierden we de verjaardag van Louis-Axèl. We zongen een lied, speelden een spelletje en maakten dus veel plezier.
Op dinsdag en donderdag was er eilandwerking met de zeilbootklas. Kennismaken met muziekinstrumenten, krijten op de speelplaats en knutselen van een kapitein/matroos.
































Reacties
Een reactie posten