De ark van Noach & bijen!
We leerden in de godsdienstlessen over de Ark van Noach.
Bent bracht zijn eigen boek mee en mocht dit voorlezen aan de klas.
Theo bracht van thuis uit wat materiaal mee van de bijen.
Hij vertelde en toonde dit aan de klas! Bravo voor beiden.


Reacties
Een reactie posten