De ark van Noach & bijen!

We leerden in de godsdienstlessen over de Ark van Noach. 
Bent bracht zijn eigen boek mee en mocht dit voorlezen aan de klas. 



Theo bracht van thuis uit wat materiaal mee van de bijen. 
Hij vertelde en toonde dit aan de klas! Bravo voor beiden.




Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!