Lenteschoonmaak!
Voor één keer hoorden we geen geklaag toen we de kinderen vertelden dat we gingen opruimen. Ah nee, we deden het namelijk voor het goede doel! Met onze grijpstokken en vuilzakken in de hand maakten wij het onze missie om Lauwe een beetje properder te maken.
Het was heel confronterend om stil te staan bij wat er allemaal op de straat gegooid wordt. We vonden de gekste dingen: een skateboard, pamper, chipszakken... en enorm veel sigarettenpeuken!
Na de inspanning was er gelukkig nog wat tijd voor ontspanning op het speelplein. We vonden het een geslaagde namiddag!
Denken jullie samen ons mee aan het milieu? Laten we zorgen voor een nette buurt. Samen sterk! 💪🏽














Reacties
Een reactie posten