Wij zijn proefkampioenen!
We sloten ons thema over de markt af met een waar groenten- en fruitfestijn!
Op donderdag sloegen we met het eerste leerjaar de handen in elkaar om echte proefkampioen te worden. Hiervoor moesten we niet enkel proeven en bepalen of het bitter, zoet, zout of zuur was, maar ook ruiken en voelen.
Op vrijdag sneden we dan fruit (kiwi, appel, peer, mandarijn en banaan) in stukjes, deden we er wat gezonde yoghurt bij en voilà... We konden genieten van lekkere fruitsla!
🍎🍐🍊🍌




Reacties
Een reactie posten