Naar Wevelgem op sportdag!
Maandag 30 mei was het sportdag. Vol energie stapten we richting Wevelgem.
In het park van Wevelgem speelden we een leventjesspel met twee teams. Het rode team won, joehoe! Daarna mochten we oude turnzaal onveilig maken (letterlijk!) door een bewegingsparcours te volgen. Er slingerden kinderen net als aapjes aan de touwen, er werden (semi-)salto's gemaakt, op banken gebalanceerd...
Al mocht het weer nog iets mooier zijn, toch hebben we ons helemaal warm bewogen. 🤸🏽♀️⛹🏻
Klik op onderstaande link en vind er de foto's van onze sportdag!
Reacties
Een reactie posten