Eerste week in het Piratenschip !

 Hallo allemaal, 


Welkom in het piratenschip! Het eerste leerjaar leerde het woordje 'ik'. Het tweede leerjaar herhaalde alles tot tien! Allebei oefenden we op schrijven. Na al het harde werk mocht op vrijdagnamiddag gespeeld worden! 






































Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!