Laatste week voor de herfstvakantie!

De laatste week van de herfstvakantie was eentje waarin we heel veel leerden. Het eerste leerjaar werkte rond de dagen van de week, rond de 'kapstok' balans, rond woordzoekers... Het tweede leerjaar leerde de maaltafel van 2, maakte kennis met delen in groepjes, de maanden van het jaar... 

Omdat we de voorbije twee maanden zo hard gewerkt hebben, gingen we de laatste dag naar het park in Wevelgem! Een mooie wandeling en heel wat plezier. 

Klik op de link hieronder om de foto's te zien.

Foto's

Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!