Werelddierendag + afscheid Matteo!
Op dinsdag was het werelddierendag. Dan vertelden enkele leerlingen over hun (huis)dier. Op deze dag maakte L2 ook een eigen verhaal en brachten ze deze voor de klas. Op vrijdag was het tijd voor een feestje, dit voor Matteo. Matteo gaat vanaf dinsdag naar een nieuwe school. We wensen hem heel veel succes en de klas zal hem missen!































Reacties
Een reactie posten