Bezoek van de imker + telefoongesprekken!

We kregen bezoek van de mama van Lotte van onze klas. Zij houdt heel erg veel van bijen en is ook imker. We leren daarover in onze lessen. Daardoor heel erg leerrijk! Een grote dankjewel!!
















Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!