Eilandwerking en repetitie Eerste Communie!

Maandag deden we eilandwerking. Dat is een doorschuifsysteem van 3 groepen. Telkens een halfuurtje. Zo mocht iedereen een half uur op de Chromebooks, musiceren en een spel spelen buiten.

Donderdagnamiddag was de laatste repetitie voor de Eerste Communie! Morgen is het zo ver. We zijn er klaar voor. Een grote proficiat alvast aan alle communicanten!! 






















































Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!