Terug naar school!


We zijn opnieuw gestart in het Piratenschip. Op 1 september maakten we kennis met elkaar en met de klas. Doorheen de drukke dag vergaten we natuurlijk van veel foto's te nemen! 

Want we deden al super veel: 

  • Afspraken in de klas en op de speelplaats
  • vertellen over de voorbije vakantie
  • een ster knutselen omdat we dit schooljaar allemaal zullen schitteren! 
  • het eerste leerjaar leerde hun naam in drukletters schrijven en kennis maken met mol en beer
  • het tweede leerjaar leerde de taalkanjers kennen en herhaalden de getallen tot 10
  • in de namiddag maakten we de verjaardagskalender van de klas
Zooo, sommige leerlingen stonden al met mol en beer op de foto. Volgende week volgen zeker meer foto's van iedereen. We maken er een schitterend schooljaar van! 








Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!