Werken in de klas en op dinsdag spelen!

We hebben deze week al flink gewerkt. Leren tellen, leren lezen en leren schrijven. Ook het tweede leerjaar heeft verder gelezen in groepjes, alles letters herhaald en splitsingen vlugger ingeoefend.

Maar op dinsdag mochten we deze week ook al SPELEN!! Dit met alle klassen van de onderbouw. Samen met de zeilbootklas en het cruiseschip maakten we er een echte speelzaal van. 

































Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!