Dag van de jeugdbeweging + koken in klas!

We leerden over de appel en de appelboom. Daardoor kon bakken met appels niet ontbreken. We maakten 'tarte tatin'. Daarnaast mochten we ook yoghurt met fruit maken en havermout. Smullen maar!

Op vrijdag was het dag van de jeugdbeweging en Benthe verloor deze week ook een tandje! 

























Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!