Wat een leuke week!

 Naar de bibliotheek. Een spel spelen op de Ipads om de tafels in te oefenen. Daarnaast aten we ook gezellig samen ons 'sober maal' voor broederlijk delen. En op vrijdag mochten we ook gaan spelen op het speelplein!! 

































Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!