Ganzenbordspel over afval + brief naar de Sint schrijven

We speelden een ganzenbordspel over alles wat we geleerd hebben over afval, over de voetafdruk...






We schrijven een brief naar de Sint. Leuk om te weten: we hebben hem ook echt in een enveloppe gedaan. 
Iedereen moest het adres van Sint schrijven, maar ook hun eigen adres op de achterkant! 
Zo oefenen we nog eens ons eigen adres in. Niet zo gemakkelijk, daardoor heeft juf niet veel foto's....

Juf deed alle brieven woensdag in de Sintbrievenbus! Hopelijk krijgen jullie thuis een antwoord van de Sint via jullie brievenbus thuis. Duimen maar! 







 

Reacties

Populaire posts van deze blog

DE EERSTE WEEK!

Start tot 100, jarige Aline en onze herfstboom!

Foto's van de voorbije twee weken!